هفت گنبد

وبلاگ نجوم...شعر - قصه- اخبار نجومی- معرفی شخصیت

هفت گنبد

وبلاگ نجوم...شعر - قصه- اخبار نجومی- معرفی شخصیت

نجوم برای همه








نه فکر نکنید هفت گنبد رو فراموش کردم...

توی هزارتوی این دنیای بزرگ گم شده بودم...که ناگهان ستاره ی قطبی چشمکی زد، ومن که سر به هوا بودم و دنبال راه...رو به ستاره ی قطبی به سمت هفت گنبد رفتم و راهم را پیدا کردم...

دوباره با روز نجوم شور و نشاط عجیبی پیدا کردیم...و امسال سفری آغاز کردیم به دنیای ناشناخته ها...کمربند هایتان را ببندید...امروز می خواهیم سری به مریخ بزنیم....


ادامه ی عکس ها در وبلاگ هاوری مشاهده فرمائید.

www.kanoonmahabad2.blogfa.com


نظرات 3 + ارسال نظر
امین یکشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:46 ق.ظ http://www.aminmodaresi.blogfa.com

سلام بر دوست هنرمندم
ممنون میشم لطف کنی و سری به وبلاگ من بزنی
و راجع ب کارام نظر بزاری
متشکرم
اگه تمایل داشتید لینکم کنید ممنون

نـــــشــــــان ســــخــــن عشـــ چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ http://delneshan.parsiblog.com

سلام اخترک! اعضای منجم تو نقاشی و تصویرسازی هم بلدند؟ می دانم که بلدند پس در جشنواره ی یک تصویر از یک حدیث رضوی منتظر حضور آنها هستیم. به وبلاگ ما سری بزن احادیث منتخب از امام رضا(ع) را آنجا گذاشته ایم هر عضو می تواند یکی از آنها را انتخاب کند و تصویری از آن را بکشد و برای جشنواره بفرستد. سوالی هم اگر بود در خدمتیم...............منتظریم............یا ضامن آهو!

لیلا دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:38 ق.ظ http://shividi.blogfa.com/

سلام
هر لب که خنده می کند از شادی من است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد