هفت گنبد

وبلاگ نجوم...شعر - قصه- اخبار نجومی- معرفی شخصیت

هفت گنبد

وبلاگ نجوم...شعر - قصه- اخبار نجومی- معرفی شخصیت

یه ذره دلتنگی

تو فکر اینم که میشه یه کاری برای آسمون کرد

میشه تو شهر باشی و آسمون رو با همه ی ستاره هاش ببینی

اگه بشه یه شب همه ی چراغ های شهر رو خاموش کرد که چراغ های آسمونو ببینیم

میشه ؟

اما نه نمیشه

آدما دلبسته ی همین چراغ های باشکوه ساختگی اند


نظرات 14 + ارسال نظر
عباس دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:16 ق.ظ http://ayandenegari.blogfa.com

یک حیوان فقط می خواهد شکمش سیر باشد، در حالی که یک انسان آزادی اش را به هر چیزی ترجیح می دهد.
"حرفهای بی حساب"

کوثر الماسی سه‌شنبه 12 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام .. صد تا سلام ...چقدر دلم برای همه تنگ شده ...برای همه ی مربی ها ، دوره ها ، برای آذربایجان غربی ... گاه گداری مگر در این دنیای مجازی یادی از هم کنیم ...بهر حال هر جا هستید سلامت و شاد و موید باشید . به یاد همه ی خوبی هاتون : الماسی - مرکز 2 سقز

شلیر جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ

تو همیشه خوبیها رو صدا میکنی ،همه ش دنبال اینی نگاهها رو تغییر بدی ؛نگاه به زمین ،به آسمان ؛به من ؛ به او ؛ به اونا ، ولی همه ی نگاهها رو مغزمون هدایت میکنه و این فرایند خیلی طول میکشه شایدم نشه تغییرش داد اما کی میتونه جلودار اراده ی آدما بشه من میگم
تو میتونی....

کمال سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ

می شه. با یه خراب کاری کوچیک در توانیر. مدیریت پروژه با خودم اگه هم گیر افتادیم عواقبش با شما

نظری چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

سلام شهرزاد جان. به نظرم نمیشه کاری برای اسمون کرد! چونه نزن! راستی خیلی اتفاقی با شاعری به نام آقای زمانی اشنا شدم که خیلی از اشعارشون لذت بردم. این یکی از شعراشونه:




بگذار تکفیر کنند عاشقی را

من نانم را حتی

به نرخِ عشق خواهم خورد!

بگذار

تازیانه ملامت

سیاه و کبودم کند

فرهادتر از فرهاد

با تیشه غیرت

دستِ آن قلم را

که انگ، پایِ عشق بنویسد

قلم خواهم کرد!

لیلایِ من!

سوگند به شیرینی ات

احساسِ تو را

مجنون ترین فرهادم!


آدرس وبلاگ ایشون: http://mohammad-zamani.blogfa.com

ئاله کوک چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:24 ق.ظ

سلام. شادی جون دوره اومدی با هم میریم آسمون .......

آزیتا یکشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:42 ب.ظ http://nikonab.rozblog.com/Forum


سلام وبلاگ پر محتوا و مفیدی دارید.اگر خواستید به قسمت نجوم انجمن ماهم بیایید و از مطالب وبلاگتان افرارد بیشتری را بهرمند کنید می توانید در پایین مطلبتان آدرس وبلاگتان را بگذراید و به افزایش بازدید وبلاگتان کمک کنید و هم میتوانید از طریق صفحه اصلی قسمت تبادل لینک هوشمند لینکتان را به لینکستان ما اضافه کنید.که خود به افزایش بازدید شما کمک میکند.

بهاره یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 06:48 ب.ظ http://niniyan.blogfa.com

سلام
وبلاگ جالب دارید .اینجا همه چیز درهمه و همه جور اطلاعات میشه بدست آورد
خوشحال میشم به من هم سر بزنید .
موفق باشی

moein24 یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ http://moein24nojum.persianblog.ir/

http://moein24nojum.persianblog.ir/ l
اگر مایل بودید با هم تبادل لینک کنیم.
برای این کار با نظر دادن در وبلاگم به من خبر دهید.

شایان دوشنبه 18 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04 ب.ظ

سلام نمیدونم با چه مقدمه ای شروع کنم به هرحال هرطور بگم بواسطه ناشناس بودن شما حق داری بدبین بشی و یا باورنکنی به هرحال در جهت بدبینی فکرکنی. راستش بخای میخام باهات حرف بزنم اینم شماره م 09365128378. اتفاقی اومدم وبلاگت وحق میدم هرجور که دوست داری تصورم کنی مزاحم ویا کمبوددار یامریض یا کسی که فکرکنی میخاد ازت آتو بگیره بخدا من هیچکدام از اینا نیستم. فقط اینو بگم که آدم صادقی هستم و قصد ومنظور سوئ ندارم میخام باهات درددل کنم ودوست بشم آیا میپذیری؟؟فعلن از خودم نمیگم چون یا باور نمیکنی یا حتمن خودشیرینی وخودستاییی میپنداری. شما صاحب اختیاری.آره میدونم باحرف من جا خوردی وبگی اهل دوستی نیستی و بی ادبی منو ببخشید من حقیقت گفتم ساده وبدون حاشیه رفتن حالا چه خوشت بیاد چه....بای.

شایان سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:42 ب.ظ

سلام لطفن این کامنت منو حذف کن من خصوصی برات فرستادم نه عمومی. لطفن حذف کنید

مرضیه چهارشنبه 20 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ب.ظ

سلام عزیزم خوبی؟ شوهرت خوبه؟ دیگه بهش حال میدی؟ دیگه مشکلی نیست؟ ایشاله قرصات بخور برا شوهرت خوشکل کن شبا تا بترکونه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 10:15 ق.ظ

سلام. [گل]
دومین مسابقه نجومی «آسمان پرستاره» با بخش های متنوع از قبیل مقاله نویسی، پاورپوینت، طراحی ماکت، نشریه نگاری و اسلاید نجومی و ... در حال جمع آوری آثار از کلیه علاقه مندان و پژوهشگران نجوم 11 تا 17 ساله است. (مهلت تا 15 بهمن 1393 با جوایز ویژه نجومی)

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک وب سایت در زیر مراجعه نمایید

KanoonRasad.blogfa.com

انجمن نجوم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مجتمع فرهنگی هنری تبریز

عابر یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 07:19 ب.ظ

-کارخانه ها تعطیل شد شاعر
ماشین ها خریده شد حالا
اما لایه ی اوزون به چه آقا
من لات لإتها م نمی روم بیرون
-من هم شکسپیر نیستم و
صبرم
به مخ ملکه ی انگلستان نمی کشد
بابا !!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد