هفت گنبد

وبلاگ نجوم...شعر - قصه- اخبار نجومی- معرفی شخصیت

هفت گنبد

وبلاگ نجوم...شعر - قصه- اخبار نجومی- معرفی شخصیت

چرخ و فلک( نمایش عروسکی چرخ گردون)

سلام

سرم شلوغ بود! مشغول آماده شدن برای جشنواره ی نمایش عروسکی، نمایش چرخ گردون، همون که ماه داره ، ستاره و سیاره داره! همون که شبش سیاهه اما یه عالمه ستاره داره! همون که ماهش قهر میکنه و میره که جفتشو پیدا کنه!

نمایش چرخ گردون رو با کمک بچه های گروه سنی "د" آماده کردیم، تلفیقی از انیمیشن و عروسک میله ای ، ساده تر از همیشه ، اما خلاق...

رفتیم جشنواره ی منطقه ای "قم" ... رفتیم که کارمون رو اجرا کنیم و بگیم که چقد با آسمون دوستیم، تازه امسال سال نجوم هم هست...خواستیم بگیم یه کار کوچیک واسه امسال که آسمونیه...

نرفتیم که برنده بشیم...اصلا! عمرا!  

اما فکر کنم داورا حرفای دلمون رو شنیدند و ما رو کنار گذاشتند ...

مهم نیست! ما که نخواسته بودیم واسه جشنواره کار کنیم ، فقط خواستیم بگیم...آسمون..همه جوره دوستت داریم....

(و حکایت همچنان باقی ست... من عاشق نمایش عروسکیم...و حرفای دلمو عروسک میکنم میارم رو صحنه...برام دعا کنین...)

نظرات 6 + ارسال نظر
دریاچه ی قو یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ق.ظ http://HABIBNAZARI.PARSIBLOG.COM

پاکزاد عزیز! سلام خیلی خوشحال شدم که اول صبح نوشته ی قشنگ شما رو خوندم. باور کنید توی جشنواره هر چه سعی کردم سری به بچه ها بزنم متاسفانه موفق نشدم. تمام کار نشریه رو (گذشته از بعضی مطالبش که همکاران خوبم کمکم کردند) خودم انجام دادم. حروفچینی و صفجه بندی و تکثیر و صحافی و ... و حتما می دونید که این کارها چه قدر از آدم کار می بره. علاوه بر این توی هر کاری هم یک قسمتش به من رسید. دعوتنامه ها تقدیر نامه ها پوسترها و... اما با این وجود در اختتامیه حاضر شدم برای دیدن شما ولی من که شما را نمی شناختم. ای کاش پیش من می اومدید و... پیش خودم گفتم این پاکزاد لابد یک پاکزاد دیگه است و... به هر حال متاسفم اگر میزبان خوبی نبودم. پشت صحنه دلم برای بچه ها می تپید و دلم می خواست یک کار خوبی ادائه بدم درست مثل همه ی همکاران خوب دیگه کاری که برای بچه ها خاطره بشه نمی دونم چه قدر موفق شدم. راستی شماره ی سوم نشریه را هم دارم کار می کنم. امیدوارم خوشتون بیاید. از مطلب این پستتون هم استفاده می کنم با اجازه..........راستی سلام!

نزدیک یکشنبه 1 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ق.ظ http://NAZDIK88.BLOGFA.COM

همیشه سلام! شما برنده ای همین که نمایش قشنگتون ماه داره برنده اید همین که در دل شب ستاره هاش می درخشند برنده اید. همین که ماهش قهر می کنه برنده اید. توی کار داورا دخالت نمی کنیم اما پیام دوستی شما با آسمون رو با دل و جان دریافت کردیم و می دونیم که برنده اید..... از این که میزبانان خوبی نبودیم شرمده ایم.........سرخوشی نزدیک!

فاطمه ناظری دوشنبه 2 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.azali.blogfa.com

سلام دوستم من کانونی هستم اما شما را نمیشناسم میشه خودتون رو معرفی کنید

شازده کوچولو سه‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:01 ب.ظ http://www.little-praince.persianblog.ir

آخی!!!
خییییلی ناراحت شدم.
ولی واقعا بی انصافی بود!

عزیزیان یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 01:43 ق.ظ http://bistbist.blogfa.com/

سلام
عید سعید غدیر رو به شما دوست عزیز تبریک می گم....
التماس دعا

عزیزیان جمعه 20 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:19 ب.ظ http://bistbist.blogfa.com/

سلاااااااام دوست عزیز....خیلی مطالبت جالبه.....
راستی می شه یه کم بیشتر از مرکز تون برامون توضیح بده...می خوام بیشتر با شما آشنا شم...
ممنون

راستی آپم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد